Shamballa - otázky a odpovědi
Do jakého stupně Shambally můžu být zasvěcena?
Na zasvěcení do 1. a 2. stupně Shambally 1024 je připraven každý, kdo o tuto energii projeví zájem. Pokud si přesto nejste jistá, zda je pro vás zasvěcení do Shambally vhodné, tak nás kontaktujte a my to ověříme. Zasvěcení do 1. a 2. stupně Shambally se běžně provádí najednou, ale není to podmínkou. Zasvěcení do dalších stupňů může proběhnout za několik dnů, týdnů až měsíců - záleží na vás, kdy budete chtít pokračovat. V případě dotazů nás kontaktujte - rádi vám poradíme.
Musím mít Reiki, abych mohla být zasvěcena do Shambally?
Není nutné mít zasvěcení do Reiki, abyste mohla být zasvěcena do Shambally. U lidí, kteří na sobě nějakým způsobem pracují nebo byli zasvěceni do Reiki je předpoklad, že jsou připraveni na zasvěcení do více stupňů Shambally najednou (někteří třeba i do všech).
Přesto doporučujeme nejprve zasvěcení do 1. a 2. stupně (najednou) a následně pak do 3. a 4. stupně. Záleží na každém, zda se rozhodne pro zasvěcení do 3. a 4. stupně najednou nebo si mezi jednotlivými stupni udělá nějaký časový odstup.
Pokud vám někdo tvrdí, že na zasvěcení do Shambally je nutné mít Reiki II. apod., tak mu nechte jeho názor a dejte pouze na svůj pocit, protože vy nejlépe víte, co je pro vás vhodné :) Není náhoda, že jste se o Shamballe nějakým způsobem dozvěděla a přitahuje vás...
Můžete mi předat další zasvěcení do Shambally v případě, že mám předchozí zasvěcení od někoho jiného?
Ano - není v tom žádný problém. V případě objednávky 2. nebo 3. stupně obdržíte náš základní manuál pro 1. - 3. stupeň Shambally, v případě objednávky mistrovského stupně obdržíte manuál k mistrovskému stupni Shambally + výše uvedený základní manuál.
Můžu se vyčerpat, když budu někoho léčit?
Při práci se Shamballou nepracujete se svou vlastní energií, takže není možné se vyčerpat. Je to přesně naopak: energie přes vás prochází a část u vás zůstane - každým působením léčíte i sebe. Pravidelným používáním Shambally roste množství energie, které přes vás může procházet.
Zde můžete přidat svůj dotaz týkající se Shambally:
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Re RE: Shamballa, metoda RUŠ (Lucie, 20.2.2012 22:21:07)
Ahoj, jen bych moc chtěla ocenit tu vaši diskuzi.
Má takový nedogmatický ráz.
Kuba používá pojem „racionální“. Když to pospojuju všechno dohromady, tak mi přijde, že to není nic proti ničemu. Nikdo se tady nesnaží někoho nutit věřit v nějaká dogmata, v nějaké předem stanovené pravdy. Ano, však si to vyzkoušejte. A když budete mít pocit, že to na vás nepůsobí, tak to asi není vaše cesta. Mně přijde úžasné už to, že hledáme. A k tomu racionálnímu přístupu: Mám zakódovaný úvod do filozofie, podle kterého se různé myšlenkové proudy dělí na idealistické a materialistické. Pak se používají termíny racionální a iracionální. Osho použil ještě skvělejší termín antiracionální. Myslím si, že je dobře, když člověk nad věcmi přemýšlí a zpochybňuje. Protože tím se lépe dopátrá pravdy a uvědomění si té pravdy než někdo, kdo jen nějakou myšlenku slepě přijme a snaží se podle ní žít. Nejvíc mě iritovali křesťani, kteří mi zakazovali svobodně myslet. K neuvěření. Jak můžu hledat a u toho nemyslet, to mi nejde do hlavy. Nemluvě o tom, že svoboda je pro mě tak potřebná jako dýchání. Můj otec – zvěrolékař - je empiricky založený člověk. Používá reiki. Miluje přírodu a zvířata. Není ale příliš duchovně zaměřený. To nemyslím jako kritiku a už vůbec ne tak, že bych tady chtěla lidi škatulkovat. Prostě používá nějaký jazyk. To, že považuji Ježíše za Syna Božího, před ním ani neříkám, abychom se zbytečně nechytli. Ale věřím, že kdyby uslyšel Ježíše, jak mu říká „Pojď,“ tak to přehodnotí spoustu jeho názorů. Protože bude mít tu zkušenost. (No mně Ježíš řekl „Tak pojď.“ .. na druhý břeh, vystoupit z koloběhu života. Já jsem mu na to kategoricky odpověděla, že ne, že se tady musím starat o ty svoje muže – o manžela a o otce. To nebyla nějaká promyšlená odpověď, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, neuvědomovala jsem si, že mě tu ti moji muži tak drží – nebo teda já že se toho tady kvůli nim tak držím. Byla to okamžitá odpověď mojí duše nebo čeho. Ale v něčem to pro mě bylo pozitivní. Viděla jsem to svoje kolo života zářivě zlaté, tak jsem u soudila, že ten můj život asi není tak mizerný, když je zářivě zlatý !! A Ježíš byl také zářivě zlatý.)
A pokud jde o ty nemoci, tak když mi umřela maminka na chronický zánět jater – z medicinského hlediska příčina záhadou, léčitelka reiki se prý vyjádřila, že to byl osud. Až kdy jsem si přečetla Plejádskou světelnou terapii (od Amorah Quan Yin), tak jsem to pochopila, co jsou to karmické nemoci. Manžel té léčitelky nedávno umřel na rakovinu. Byl to hodný člověk, zabýval se léčitelstvím, byl skromný, vždy ochotný pomoci. Tak to byla taky „karmická nemoc“? Protože jak jinak si vysvětlit, že takový člověk dostal tak hnusnou nemoc. Můžeme si o tom každý myslet, co chceme. (Já si o tom vlastně nemyslím nic, rači.) Není nic jednoduššího než tázajícího odbýt tím, „že to byla karma“, protože se tím snadno ucpou ústa. To už by zavánělo tím dogmatizmem a já si uvědomuju, že když se s někým bavím o těchle věcech, tak musím brát na paměti, že i když já na to mám takový názor a vidím to tak a myslí si, bůhví kolik toho nevím, tak že ten druhý to tak třeba nemusí vidět a že pravda je třeba nakonec ještě úplně někde jinde. Pozůstalý pak asi nepotřebuje slyšet výmluvu, „že to byla karma“, ale spíš potřebuje projevit soucit.
Děkuji Vám, upřímní hledači pravdy a přeji radostné hledání.
-
Re: Nevím... (Izmael, 3.1.2012 11:55:58)
Je to velice jednoduché: každý nemá chuť a sílu změnit se :) Když je lidem příjemně, tak většinou nemají potřebu ve svém životě cokoliv změnit - z tohoto důvodu zde máme různé "problémy", abychom si mohli něco uvědomit a případně změnit. Vše, co uvádíte, jsou pouze prostředky, které nám v tom mohou pomoci, ale to rozhodnutí pro změnu může vycházet pouze z nás samotných... Podle našeho záměru a našich programů nám pak do cesty přicházejí různé možnosti a je opět pouze na nás, zda jich využijeme či nikoliv. A proč jsou všichni tak nemocní? Možná jen proto, že většina lidí funguje "podobným způsobem", který není zrovna ideální :) Mám teď na mysli stejné vzorce chování, které jsme odkoukali od rodičů a ostatních kolem nás, nedostatek pohybu, nevhodná strava, stres, potlačování následků pomocí léků apod.
-
Nevím.... (Josef Josef, 3.1.2012 11:08:35)
Dostalo se mi toho potěšení, že jsem se mohl podívat na video,kde jakýsi francouzský človíček vypráví o tom,jak se již mnoho let nestravuje a krom přijímání vody jej drží při životě jakási PRÁNA. Odnaučil své buňky všem neřestem,přinutil je zapomenout na všechny choroby a je zdráv a zdráv a zdráv.......Protože vím,že existuje mnoho dalších a v podstatě stejně jednoduchých učení, která nám říkají jak je jednoduché státi se zdravími,např. Vaše Shambala a její stupně, Reiki, Prána......pořád mám před sebou jedinou a jednoduchou otázku.Proč jsme všichni tak nemocní, když je to tak jednoduché! Vše je závislé na tom chtít,věřit a učit se! Tak jak to tedy je_
-
RE: Shamballa, metoda RUŠ (Izmael, 3.1.2012 1:33:14)
Když se uvolníte, tak se v meditaci můžete zeptat sám sebe nebo těch bytostí na všechny tyto otázky a jistě dostanete zajímavé odpovědi :) Z mého pohledu to není o tom, zda při léčení nebo zasvěcení "cítím něco zvláštního", ale hlavně o tom, zda následně vnímám nějaké změny, jako např. zlepšení zdravotního stavu, více energie, nějaké uvědomění, vnitřní klid, kvalitnější spánek apod. Naším záměrem není to, aby klient při léčení něco cítil, ale to, aby se ideálním způsobem uzdravil nebo se jeho problémy vyřešily ideálním způsobem (např. si díky tomu něco uvědomí a následně podnikne nějaké kroky). Není náhoda, že se někdo pro zasvěcení do Shambally rozhodne - Shamballa ho totiž z nějakého důvodu přitahuje a proto na ni narazí. Zda to pak funguje není otázkou víry - léčení pak probíhá vždy, když na to daný člověk pomyslí - jde jen to, zda je schopen energii vnímat a jaké má výsledky - právě to je do jisté míry ovlivněno jeho záměrem / vírou a bloky. K rakovině: tělo má neuvěřitelnou schopnost regenerace, pokud však není už naprosto zničeno chemoterapii nebo rakovinou samotnou, resp. životním stylem daného člověka - my nemáme potřebu někomu něco dokazovat, jen prezentujeme svůj názor. Problémy si může zpracovat pouze ten, kdo si je vytvořil, tedy klient - pokud si někdo zaslouží obdiv, tak on - terapeut ho pouze vede. Z našeho pohledu neexistuje rozdělování nemocí a problémů na: léčitelné / nevyléčitelné / dědičné / malé / střední / velké, protože si uvědomujeme, že každý problém má nějakou příčinu. Příčinou rakoviny, migrény, špatného vztahu nebo jakéhokoliv jiného problému může být pár bloků z dětství - když je nalezneme a zpracujeme, tak mizí následky ve formě problémů, které nás trápí v současnosti. Je úplně jedno, jak velký, složitý a neřešitelný daný problém je, protože každý problém má nějakou příčinu, kterou lze "vyčistit"... Když zpracujeme příčinu, tak mizí následek. Výsledek závisí na záměru, množství bloků a množství bloků, které nám brání v efektivním zpracovávání ostatních bloků (např. jde to pomalu, nepomůže mi to apod.). Takže když to shrnu: vyřešit lze téměř jakýkoliv problém - jde jen o to, jak dlouho to bude trvat - někomu hodinu, někomu třeba 10, ale jde to... Vyléčení rakoviny je touto metodou možné, stejně jako vyřešení jiných problémů - jak už jsem psal v předchozím komentáři, je to hlavně o tom, co vlastně chceme a co pro to uděláme. To samé lze udělat i s pomocí Shambally se záměrem - bloky lze rozpustit energií nebo věcně a logicky zpracovat metodou RUŠ. Ideální je kombinace těchto metod, protože RUŠkou si člověk může zpracovat bloky, které mu brání vnímat energii a také např. strach, že to nebude fungovat apod. O metodě RUŠ se z médií určitě ještě dozvíte, protože má jasné výsledky a je jen otázkou času, kdy se o ní začne trochu více psát včetně vámi očekávaných důkazů :) Z principu vám nikdo, kromě vás samotného, nemůže zaručit úspěch - kdo jiný by o něm měl rozhodovat, než vy sám? Existuje několik skupin lidí: někteří o tom stále pochybují, někteří se rozhodnou to zkusit, někteří ví, že je to nesmysl aniž by měli vlastní zkušenost, někteří s tím pracují a jsou maximálně spokojeni apod. - záleží opět pouze na vás, do které chcete patřit... Můžete si o tom přečíst stovky stránek, ale dokud nemáte vlastní prožitek, tak je to pouze nějaká teorie :)
-
RE:RE: Shamballa - skutečnost nebo sugesce? (Kuba, 30.12.2011 16:42:32)
Dovolím si ještě krátce reagovat, protože si myslím, že řadu podobných otázek si nekladu jen já, ale i mnozí další. Máte pravdu když píšete, že je dobré, že o věci přemýšlím. Ano, a není se co divit, vždyť žijeme ve světě s devastovanou morálkou, ve světě ovládaném penězi, egoistickou
hierarchií hodnot, chamtivostí, násilím, korupcí. Tím chci říct, že lidé jsou již naučeni a vychováni k obezřetnosti a ostražitosti, zvláště pak jedná-li se o věci tak citlivé a nehmatatelné, jako jsou např. Vámi zmiňované „energetické léčebné systémy“ Reiki a Shamballa. A pokud takovýto, navíc racionálně smýšlející člověk slyší, že se jedná o energii předávanou světelnými, andělskými bytostmi, které vám při tzv. „zasvěcování“ zprostředkují nahrání a uložení nějaké symbolů do vašeho podvědomí nebo aury, tak si hned musí položit řadu otázek typu: Proč to tyto bytosti dělají a co je k tomu přimělo? Koho si k tomu na Zemi vybrali a proč právě je? Jakým způsobem „zasvětili“ do těchto systémů první „lidské“ mistry? Jak s nimi navázali spojení? Řekli zasvěceným mistrům, že si za šíření těchto schopností mají nechat platit?… A co já, co když se nechám „zasvětit“ a nic na sobě neucítím? Nepřijdu jen o peníze? atd. A osobně nevím, jestli Vaše vyjádření ve smyslu, že „zasvěcení“ ucítím, nebo taky ne a že záleží jen na nás, jestli budeme chtít a jak se k věci postavíme, tyto váhavé uklidní. Spíš ne, protože to znamená, že to nemusí jaksi u každého tím pádem „fungovat“…Dále píšete v duchu „Věř a víra Tvá tě uzdraví“, na tom určitě něco je, protože většina nemocí má svůj původ a příčinu na dušení úrpvni, resp. v podvědomí člověka, nicméně např. ve zmiňovaném případě rakoviny toto tvrzení o víře asi absolutně platit nebude. Píšete, cit.: někdo je schopen se Shamballou opravdu vyléčit rakovinu a třeba jedním působením a jiný třeba ne, ale to není o Shamballe, ale hlavně o nás, co si o tom myslíme - když budu vědět, že to dokážu, tak to dokážu..Dovolím si tvrdit, že člověk, nacházející se v konečném, nevyléčitelném stupni rakoviny, může VĚŘIT ve své uzdravení jak chce, a stejně mu to už bohužel nepomůže. A člověka, který Shamballou již vyléčil rakovinu, nebo pacienta, který se působením této „vysokovibrační energie“ skutečně uzdravil, toho mi prosím ukažte. Nechci se opakovat, již jsem to zmínil v prvním příspěvku, ale kdyby takový člověk existoval, který to dokáže, určitě bychom o něm již věděli, protože existence takového vpravdě zázračného léčitele by se jednoduše neutajila. Já osobně jsem zatím slyšel jen o jednom člověku, který něco podobného zřejmě dokázal, ale ten tu byl už dávno a narodil se někdy před 2012 lety..Dále píšete, že ve všem jsou peníze a tak že je vlastně veřejným zájmem, aby rakovina zůstala nevyléčitelnou nemocí..To je široké téma k diskusi, na kterou tu není místo a nevztahuje se ani k našemu tématu, nicméně je zřejmé, že proti sobě stojí dvě různé skupiny lidí, které chtějí dosáhnout něčeho naprosto odlišného a navzájem se vylučujícího, tedy lékaři x výrobci léků. Ti první chtějí léčit a pomáhat, zbavovat lidi utrpení a ti druzí jsou podnikatelé, kteří vyrábějí léky, které jsou zbožím, a to velmi výnosným, a jejich cílem je samozřejmě svého zboží prodávat co nejvíce a pokud možno pořád. Není žádným tajemstvím, že manažeři a dealeři velkých farmaceutických koncernů (jejichž špičky dneska vlastně ovládají svět) vynakládají spoustu peněz i na to, aby lidé „nevěděli“, finančně „potlačují“ jakoukoli prevenci a osvětu zejména v rámci tzv. civilizačních chorob a je pro ně doslova noční můrou představa, že by lidé byli zdraví.Pak by totiž jejich drahé léky, které často ani neléči (pokud rovnou zdraví neškodí) najednou nebyly potřeba…Píšete i o metodě RUŠ a mám z toho, při vší úctě k Vám, tak trochu pocit, že léčení rakoviny je u vás na denním pořádku a že pomalu není nic jednoduššího. Proč tedy o tom neinformujete v médiích VY, když s tím máte takovou pozitivní zkušenost a úspěchy? Ale abych neodbočoval a dokončil myšlenku k tématu Shambally a proč se řada lidí na tento „energetický léčebný systém“, podobně jako na Reiki dívá s nedůvěrou a skepsí. Je to asi proto, že - jak píšete, jim samotné zasvěcení úspěch ještě „nezaručuje“, a to přirozeně mnohé zneklidňuje a odrazuje. V tomto smyslu jim částečně rozumím, protože existují i jiné metody duchovní a duševní terapie, vedoucí k vlastnímu sebepoznání, k odstraňování psychických bloků v podvědomí a celkové integraci vlastní osobnosti. Přitom jsou to však metody,které poskytují zcela jasný, prokazatelný terapeutický efekt, lidé mají konkrétní prožitky nejen osobní, vnitřního charakteru, ale mnohdy i transpersonální povahy, a to bez ohledu na to, zda je člověk ateista nebo věřící, a zda tomu věří, nebo ne. Mám na mysli např. hlubinnou regresní terapii, Spiritual response therapy, holotropní dýchání, hypnózu..U Shambally a Reiki mám oproti tomu stále pocit, že se to odehrává někde na jakési nehmatatelné hranici, na úrovni zbožného přání a sugesce, tedy způsobem „možná teď něco cítím....určitě něco cítím…měl bych cítít to a to….“ (protože druzí píší, že to cítili). A v horším případě, i když budu moc a moc chtít, se mi také může stát, že si řeknu „Cítím vůbec něco?“
Takový pocit z toho mám aspoň já. Ale to je můj pohled na věc a mohu se samozřejmě mýlit.
-
RE: Shamballa - skutečnost nebo sugesce? (Izmael, 28.12.2011 14:03:49)
Je moc dobře, že nad tím přemýšlíte :) Taky jsem nad tím vším takto na začátku přemýšlel a pak jsem došel k tomu, že názory ostatních mohou být jen jejich iluze a proto je pro mě nejlepší vlastní prožitek / zkušenost. Platí se za to z několika důvodů: 1) když někdo něco dostane zdarma, tak k tomu většinou také tak přistupuje - neváží si toho = většinou to pro něj nemá takový přínos jako pro někoho, kdo ví, proč to chce, na co to chce a je ochoten za to něco dát. Naším záměrem je, aby vše, co děláme, mělo pro naše klienty i pro nás ideální přínos = aby byly obě strany spokojené. 2) Práce s energií je schopnost jako každá jiná, může s ní pracovat každý, kdo o to projeví zájem - není třeba v tom hledat něco zvláštního. Přesvědčení, že by to mělo být zdarma, protože to slouží dobru je pouze váš pohled na danou věc a ostatní to mohou mít jinak - to, že si můžete v obchodě nakoupit ovoce je taky moc pozitivní, ale zatím ho nerozdávají jen tak... Jsou zde také lidé, kteří léčí zdarma nebo odměnu nechají na klientovi, protože se na to dívají stejně jako vy - všechny možné názory jsou v pořádku, protože každý si k sobě přitahuje podobně zaměřené lidi. My máme zkušenost popsanou v bodu 1) a proto máme svou cenu. 3) Můžete se na to dívat z mnoha úhlů - pro někoho je to drahé, pro někoho levné, někdo to vůbec neřeší, někoho to naprosto vytáčí, že si za to bereme peníze - v tomto se krásně odráží náš vztah k penězům, hodnotám, dogmata jak by to mělo být, jak to nesmí / musí být apod. Teď budu mluvit o sobě: teprve s odstupem času si uvědomuji, jak velký přínos to pro mě mělo a jak "málo" jsem za to dal... některé věci se prostě nedají měřit penězi. /// Vyléčení jakékoliv nemoci nebo vyřešení jakéhokoliv problému podle mě nezávisí na tom, jak je daná energie silná / zázračná / vysokovibrační apod., ale hlavně na tom, zda se dotyčný chce uzdravit - pokud nechce, tak mu nepomůže vůbec nikdo / nic. Různé metody, energie, systémy jsou pouze prostředky, které je možné využít, ale "konečné slovo" má vždy daný člověk a jeho záměr - někdo chce UMŘÍT, někdo se chce ZBAVIT rakoviny a někdo se chce UZDRAVIT - vnímáte ty obrovské rozdíly v záměru? Když vezmete v úvahu, že v těchto energetických systémech (Reiki, Shamballa) je k dispozici nepředstavitelné množství energie, tak je divné, že tady nemáme zázrak za zázrakem - ony se dějou, ale hlavně těm, kteří je očekávají (nemají bloky, proč by to nešlo a zároveň mají víru, že se to podaří). V tomto je také rozdíl mezi lidmi - někdo je schopen se Shamballou opravdu vyléčit rakovinu a třeba jedním působením a jiný třeba ne, ale to není o Shamballe, ale hlavně o nás, co si o tom myslíme - když budu vědět, že to dokážu, tak to dokážu... když vím, že je to nesmysl a prostě to nemůže jít (protože na to nepřišli nejlepší lékaři / vědci) tak bude výsledek ovlivněn tímto mým přesvědčením + bloky člověka, kterého budu léčit. Když člověk na 100% ví, že za měsíc zemře na rakovinu a taky to, že mu nic nepomůže, tak co jiného se taky může stát? A když ví, že se uzdraví, tak se okolnosti přizpůsobí tak, aby se uzdravil - pro někoho to bude znamenat to, že narazí na Shamballu, další si třeba zpracuje příčinu rakoviny pomocí metody RUŠ, jiný si třeba jen něco uvědomí a rakovina zmizí stejně rychle, jako se objevila - cest je mnoho... Pro každého je v danou chvíli ideální něco jiného, proto se mi nelíbí hodnocení ve stylu Reiki je slabé, Shamballa je mnohem silnější apod. - no samozřejmě to tak může být, ale co platí pro vás nemusí nutně platit pro někoho jiného :) A co se týče toho tisku a médií: pokud se někomu hodí skutečnost, že rakovina je nevyléčitelná nemoc a každý rok na tom vydělává obrovské peníze, tak přece nepůjde sám proti sobě, aby všechny informoval o tom, že ji lze vyléčit Shamballou nebo pár hodinovou terapií metodou RUŠ, kde si člověk zpracuje příčiny proč tu rakovinu vlastně má... když není příčina, není následek a tak jednoduché to je :) Taky se na to můžete dívat tak, že vždy nějakou dobu trvá, než se svět dozví o něčem přelomovém a taky tak, že když tisícům lidí něco nefunguje, tak to automatický nemusí znamenat, že vám to nebude fungovat taky - můžeme se zaměřit na to dobré a nebo taky na to špatné... Opět jsme u toho záměru - někdo se rozhodne vyřešit problém, tak dostane přesně to, co chce... jiný ho chce neustále řešit - tak neustále řeší, ale třeba nevyřeší... Každý vnímá realitu přes své bloky, někdo kolem sebe vidí, jak jim to Reiki nefunguje a jiný zase zázrak za zázrakem - je to pouze o nás a našem vnitřním přesvědčení / nastavení. Úžasné je, že všechno to můžeme změnit! Proto si stanovte ideální záměr a žijte šťastný život!
-
Shamballa - skutečnost nebo sugesce? (Kuba, 28.12.2011 12:41:05)
I přes řadu pozitivních ohlasů, co zde zveřejňujete, dovolím si jako racionálně uvažující člověk vznést i určité pochybnosti, které mě ( a nejen mě, i některé mé přátele) nakonec od "zasvěcení do Shambally" zrazují. První věcí je skutečnost, že za "zasvěcení do Shambally", se platí, a to ne zrovna málo. Domnívám se, již z principu,že takovéto pozitivní věci (resp. schopnosti),jež slouží dobru, by měly být předávány zdarma, případně by výše odměny měla být ponechána na uvážení nově zasvěcovaného Druhou věcí, která mě zarazila, jsou údajné léčebné schopnosti a účinky Shambally, zde konkrétně (ale i na jiných fórech) je zmiňována např. rakovina, se kterou se stále potýká dnešní velmi vyspělá medicína a nedovede si s ní uspokojivým způsobem stále poradit. Pokud by tato zázračná "vysokovibrační energie", kterou údajně Shamballa je, dokázala vyléčit rakovinu, pak by to byl zřejmě obrovský průlom a pokrok v medicíně, a určitě bychom se o tom okamžitě dozvěděli z odborného tisku, lékařských periodik a nejspíš i ze všech světových médií, jakož i běžného denního tisku. Možná by to byla dokonce událost století. Zatím jsem ale neslyšel o jediném průkazném případu, kdy by se něco tak úžasného stalo a bylo to i prokazatelně doloženo, potvrzeno a zaznamenáno... Stejně tak jsem neviděl ani prokazatelný účinek a efekt tzv. Reiki, do které jsou také někteří mí přátelé tzv. "zasvěceni" a které se stalo také velkou módou..Bohužel se nedokážu zbavit dojmu, že se v jejich případě - resp. v případech "zasvěcování" ať už do Reiki nebo Shambally obecně - jedná jen a pouze v lepším případě o sugesci nebo sebeklam, přičemž skutek jaksi utek.
-
RE: ATDT dotaz (Izmael, 27.11.2011 16:19:19)
Dobrý den, v tuto chvíli vám můžeme předat 1. a 2. stupeň Shambally - v případě zájmu nás kontaktujte.
-
ATDT dotaz (Aneta Ta Duc Thinhova, 27.11.2011 12:42:30)
Dobry den,
chtela bych vas pozadat, zda-li by jste overili, ci mohu byt zasvecena do Shambally? Narodila jsem se 26. srpna 1983 pred vychodem slunce kolem 5:30.
Velice dekuji predem za odpoved. Vse dobre, s pozdravem Anet :o) -
RE: Jak se používá? (Izmael, 7.11.2011 6:53:05)
Vše je popsáno v manuálu, který zasíláme e-mailem, případně také poštou.
-
Jak se používá? (Kateřina, 5.11.2011 19:49:05)
Dobrý den, když se nechám zasvětit do Shambally 1024, jak se následně používá? Jaké jsou procedury?
-
RE: Prosba (Izmael, 3.6.2011 9:28:35)
Můžeme vám předat 1. a 2. stupeň Shambally najednou - v případě zájmu odešlete prosím objednávku přes stránky nebo nás kontaktujte. Zasvěcení do dalších stupňů může proběhnout za několik dnů, týdnů až měsíců - záleží na vás, kdy budete chtít pokračovat.
-
Prosba (Mima, 3.6.2011 9:16:16)
Preji vam krasny den,chtela by jsem se vas zeptat.Pozadala jsem si o shamballu a byla mi dana,je tomu zhruba mesic a pul,citim ale,ze jestli by mela byt uplna,bylo by vhodne jeste zasveceni,proto by jsem se vas chtela zeptat,kdy a do jakeho stupne se mam nechat zasvetit.Dekuji vam za odpoved.
-
Re: rada (Izmael, 23.5.2011 20:40:10)
Ano, 4 pozice na hlavě + 1 na ramenou a jinak se nechte vést intuicí, třeba skončíte úplně jinde, než na nemocném místě. Jinak bych doporučil terapii metodou RUŠ, která efektivním způsobem dokáže vyčistit příčiny vzniku rakoviny (více na www.izmael.cz). Někomu může k uzdravení stačit několik léčení Shamballou, u jiného to nemusí být tak efektivní, proto bych zkombinoval Shamballu a metodu RUŠ, případně další metody - určitě narazíte na ty "ideální". Taky je to hodně o tom, zda dotyčný "ví", že se uzdraví a nebo se rozhodl jinak. Další méně známou věcí je to, že pokud má celá rodina velký strach, že dotyčný zemře, tak ho do toho podvědomě nutí. Uvedu příklad: muž kouří, nemůže s tím přestat - jeho ženě i dětem to hodně vadí a také mají strach, že na to jednou zemře. Když si to všichni zpracují (své bloky), tak se může stát, že muž z ničeho nic přestane kouřit a sám se bude divit, proč s tím nepřestal už dávno... protože jim podvědomě ukazoval jejich bloky. Samozřejmě poslední slovo má vždy ten, o koho se jedná, ale ostatní mu tak mohou pomoci (tím, že si vyčistí své bloky, které se ho týkají). Dalším zasvěcením se zvětší vaše možnosti, ale efektivita vašeho působení závisí na mnoha faktorech. Vycházejte z toho, že už i teď ji můžete kvalitně pomoci - není to jen o dalších symbolech a stupních. Samozřejmě opět platí, že čím lépe na tom jste, tím kvalitněji můžete pomoci ostatním...
-
rada (Vera Liskova, 23.5.2011 19:45:10)
Mily Izmaeli,
me matce byla diagnostikovana rakovina nekde v okoli podbrisku, ma bolesti a tento tyden nastupuje na chemoterapii. Prosim o radu, jak ji pomahat.
Mam zasveceni 1. a 2. st.
Mam lecit vseobecne pusobenim pozicemi na hlavne a pak bych jeste prilozila ruce na ono nemocne misto a pozadala o Shambalu a o Reiki a nechala chvili pusobit? Co myslite vy? Jak by jste pomahal v tomto pripade vy?
Chystam se vas pozadat o dalsi zasveceni do 3.a 4.st. bude pak leceni Shamballou jeste silnejsi a tim i lepsi pomoc?
Moc diky Vera -
RE: shamballa bez zasvěcení (Izmael, 19.5.2011 11:18:34)
Ano - naše zkušenost je taková, že po zasvěcení je to mnohem silnější.
-
shamballa bez zasvěcení (irča, 19.5.2011 9:55:09)
Můžu cítit shamballu i bez zasvěcení?
Mám reiki 2st. a teď mě velmi zajímá shamballka,
někde jsem se dočetla, že můžu požádat i o poslání shambally.
Tak jsem to zkusila a ono to "nějak" fungovalo.
Reiki pro sebe používám denně, takže si troufnu říct, že jsem cítila jasný rozdíl mezi prouděním reiki a tím jak teče shamballa.
Se zasvěcením počítám, jen jsem chtěla vědět, zda s tím máte nějakou zkušenost. A zda můžu shamballku takto používat i když nemám zasvěcení.
Děkuji za odpověď Irča -
RE: dotaz (Izmael, 2.5.2011 19:33:55)
Dobrý večer, v tuto chvíli vás můžeme všechny zasvětit do 1. a 2. stupně Shambally 1024 (zasvěcení do 1. a 2. stupně se běžně provádí najednou). Zasvěcení do dalších stupňů může proběhnout za několik dnů, týdnů až měsíců - záleží na vás, kdy budete chtít pokračovat. Podmínkou je, aby vaše dcery o zasvěcení věděly a měly o něj samy zájem. V případě zájmu si zasvěcení můžete objednat přes naše stránky.
-
Dotaz (Jitka Dvořáková, 2.5.2011 19:12:38)
Dobrý den,moc Vás prosím o zprávu do kolika stupňů shambally bych om mohly být zasvěceny,narodila jsem se 17.11.1964 a dcera Jitka Dvořáková 22.6.1985 a mladší dcera Eliška Dvořáková 6.9.1997,děkuji Vám za odpověď,Dvořáková
-
RE: (Izmael, 23.3.2011 18:12:16)
Ano, rozumíte tomu správně. Zasvěcení provádíme společně s mistry Shambally a dalšími světelnými bytostmi. Pro energii neexistuje čas ani prostor, proto lze zasvěcení provést i na dálku. V manuálu je popsán způsob jak se Shamballou pracovat. Samozřejmě jsme vám pak i nadále k dispozici, pokud vám něco není jasné a potřebujete poradit.